Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója elárulta, hogy a szezon első négy versenyét azzal a motorváltozattal fogják teljesíteni, amellyel a szezont elkezdték. A Renault-tól a májusi Spanyol Nagydíjra kapnak egy továbbfejlesztett erőforrást, de komolyabb lökésre csak a szezon hetedik állomásától, a júniusi kanadai futamtól számítanak.
"Rengeteg munka vár ránk. Bizakodók vagyunk a tempónk láttán, de sok teendő van mind a Renault térfelén, mind a miénken - nyilatkozta az Autosportnak. - Montrealban jön a nagyobb fejlesztés.
Barcelonában is lesz egy kisebb horderejű, a jelentősebbet viszont Montrealban vetjük be."
Mivel egy versenyző a szezon során csak négy darab motort használhat büntetlenül, Daniel Ricciardo és Max Versappen az év későbbi részében valószínűleg kénytelen lesz még visszatérni a gyengébb, Kanadai GP előtti változatokhoz olyan pályákon, ahol kevésbé számít a motorerő – az aligha megoldható, hogy tizennégy nagydíjhétvégét kihúzzanak két egységgel, hiszen a forgatókönyv szerint Montrealban fogják megkapni a harmadikat.