Senki sem vette észre, hogy Martin Brundle átélt egy kisebb szívrohamot a Monacói Nagydíj leintése után. Pár perccel később már Lewis Hamiltonnal készített interjút.
Mindenki csak a futamgyőztes Lewis Hamiltonra és az elrontott bokszkiállás miatt elkeseredett Daniel Ricciardóra figyelt, de a tavalyi Monacói Nagydíj igazi nyertese a korábbi F1-es pilóta, Martin Brundle volt. A Sky Sports szakkommentátoraként dolgozó 57 éves expilóta a leintés után futva sietett a díjátadásra, hogy interjút készítsen a helyezettekkel, de menet közben rosszul lett.
„Volt egy kisebb szívrohamom, amikor futottam, hogy elkészítsem a dobogós interjúkat Monacóban” – árulta el Brundle az Autosport International Show-n. Ennek ellenére simán levezényelte a több millió néző által látott interjúkat, később viszont a Twitteren megosztotta a közönséggel, hogy „súlyos szívproblémák” miatt orvosi ellátásra szorult, és kihagyta a Kanadai Nagydíjat is.

Brundle mindössze néhány nap alatt ismét formába lendült, és a Monacói Nagydíj után három héttel már versenyautóban ült. A Le Mans-i 24 órás verseny egyik betétfutamán indult egy LMP3-as Ligier-vel, amelyet a McLaren jelenlegi ügyvezetője, Zak Brown nevezett be a versenybe.
A Le Mans-i 24 órás verseny korábbi győztese az LMP3-as betétfutamra megszerezte a pole pozíciót, és a 2. helyen ért célba az autójuk.
„Az (időmérő utáni) sajtótájékoztatón egy 17 és egy 19 éves fiatal ült mellettem, azt gondoltam, nem is rossz egy 57 éves, vén szivartól – viccelődött Brundle. – Nem gondoltam, hogy képes leszek versenyezni, de a szívspecialista azt mondta, hogy szabad, csak ne felejtsem el a vérhígítót. Voltak még sebek a mellkasomon, de úgy voltam vele, hogy imádom Le Mans-t, ónem fogom kihagyni.”

Brundle 1983-ban Ayrton Senna mögött a 2. helyezett lett a brit F3-ban, az F1-ben pedig egyebek mellett Michael Schumacher csapattársa is volt, de futamot nem tudott nyerni. Prototípus sportautókkal annál nagyobb sikereket ért el, 1988-ban megnyerte a világbajnokságot, 1990-ben pedig a Jaguarral a Le Mans-i 24 órás versenyt is. 1997-től főállású szakkommentátorként dolgozik, műfajának egyik legismertebb személyiségévé vált.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!