Vágólapra másolva!
Austinban szinte biztosan nem vetik be, és a nagy tengerszint feletti magasság miatt valószínűleg Mexikóvárosban sem, Interlagosban viszont van rá esély, hogy a Red Bull kipróbálja.

Az Autosport úgy tudja, van rá esély, hogy a Renault új specifikációjú hajtáslánca, amelyre 11-et elköltöttek a rendelkezésükre álló 12 fejlesztési zseton közül, a Brazil Nagydíjon bemutatkozhat. A motor már erre, vagyis az austini hétvégére elkészült, de mivel a becslések szerint csak 0,15 másodpercet ér körönként, a Red Bullnál úgy érezték, nem érdemes bevállalniuk miatta a rajtbüntetést, mert a pálya fekszik nekik, ezért van esélyük egy jó eredményre. Ráadásul a pénteki edzésnapon – és várhatóan szombaton is – eső lesz, ami eleve megnehezíti a motor érdemi tesztelését.

A jövő hétvégén, Mexikóvárosban a kétezer méteres tengerszint feletti magasság szól a kipróbálatlan motor ellen, de a brit lap szerint a Red Bull az utolsó előtti versenyen, Brazíliában beszerelheti az autóiba az új Renault-t. Ez lehetővé tenné a francia gyártó számára, hogy két hétvégén át tesztelje a 2016-os fejlesztéseket megalapozó specifikációját – bár nem világos, hogy a Red Bull miért vállalná be a hátrasorolást a rajtrácson a kedvükért, ha jövőre úgysem együtt folytatják.

A Toro Rosso pont azért nem kér az új Renault-ból, mert 2016-ban már valószínűleg a Ferrari partnere lesz, míg a Red Bullt az austini hétvégén már a Hondával boronálták össze.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!