Ehhez fogható lassulásra kevés példa akad a Forma-1 történetében. Robert Kubica 2007-es kanadai ütközése során az autót érő maximális erőhatás 75 G, az átlagos lassulás azonban "csak" 28 g volt, de a lengyel versenyző komolyabb sérülések nélkül, néhány hét kihagyás után folytathatta a pályafutását.
Nem volt ennyire szerencsés Luciano Burti, aki a Prost versenyzőjeként a 2001-es Belga Nagydíjon csapódott a gumifalba, mintegy 80 g-s pillanatnyi lassulást átélve. Burti szintén fejsérülést szenvedett, napokig mesterséges kómában tartották az orvosai, majd több hónapos rehabilitáció után tért vissza tesztpilótaként, de versenyezni már csak alacsonyabb kategóriákban tudott.
Bár egzakt adatok nincsenek, és a pillanatnyi lassulásnál fontosabb tényező, hogy az adott erőhatás mennyi ideig áll fenn, a Forma-1 történetének legdurvább becsapódását valószínűleg az 1977-es Brit Nagydíjon balesetet szenvedő David Purley, vagy Martin Donnelly élhette túl, aki az 1990-es Spanyol Nagydíjon az ülésével együtt kirepült Lotusából, és az aszfalton landolt.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!