Ismét C osztály, de most nem az autóé, hanem a banké a főszerep. Úgy tűnik, Niki Lauda megelégelte, hogy valahányszor lemossa az autóját, elered az eső.
Nem a legszerencsésebb alkoholos italt reklámozni olyan sportolókkal, akiknek szinte a kezéhez nőtt a kormánykerék, a Johnny Walker azonban két pilótát is felkért, hogy szerepeljenek félperces hirdetésükben. Kimi Räikkönené olyan drága lehetett, hogy Jenson Button reklámjára szinte semmi sem maradt a költségvetésből.
Az Allianz felismerte a veszélyt, és megkérte Nico Rosberget, szóljon néhány szót az ittas vezetés veszélyeiről.
Ismert arcokkal szinte bármit könnyebb eladni, egy autóversenyző mégis az autóiparhoz közeli termékekhez a legjobb választás. Kettő pedig egyenesen biztos siker. A Shell kisautóit Michael Schumacher is elkezdte gyűjteni, nem csoda, hogy Kimi Räikkönen és Giancarlo Fisichella is rákapott a kis Ferrarikra.
Fernando Alonso sem úszhatta meg, hogy a Renault reklámarca legyen, cserébe a sportosan elegáns Laguna Coupét állították a garázsába. Kevesebb készülődést és több vezetést vártunk.
Amit a Renault kihagyott, bepótolta a Vodafone. Lewis Hamiltont és Heikki Kovalainent új London taxiba ültette, hogy megmérkőzzenek egymással az utasokért harcolva. A szokatlanul hosszú reklám kissé nehezen indul be, de a fekete TX2-esek végül akcióba lendülnek.
Az angol mobilszolgáltató gyorsan lecsapott a Forma-1 népszerű újoncára, Hamiltonnal egy karácsonyi reklámot is forgattak, melyben a sztárpilóta zenei érzékét csillogtatja meg.
Újoncból sosem elég; a hazai csatornákra is megérkezett a Red Bull kifejezetten nekünk szánt hirdetése, melyben Sebastian Vettel magyarul beszél, a végén pedig egy pillanatra még Besenyei Péter is feltűnik.