Megérkezett Magyarországra a kínai villanyautó, amit nyitott tetős száguldásra terveztek

MG Cyberster
Vágólapra másolva!
Kétüléses roadstere más gyártóknak is van, de olyan, ami tisztán elektromos hajtású, csak az MG-nek.
Vágólapra másolva!
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

A kétüléses Cyberster az MG régóta várt visszatérését jelenti a sportkocsigyártásba, 13 évvel a középmotoros F/TF gyártásának leállítása után. A kínai kézben lévő, 1924-ben alapított, eredetileg angol autómárka a sorozatgyártású elektromos roadsterrel ünnepli majd meg jövőre a 100. születésnapját.

MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

A Cyberster jól sikerült formája – amelyet Carl Gotham, a SAIC Design Advanced formatervezési igazgatója és tervezőcsapata alkotott meg a londoni MG dizájnstúdióban – ötvözi a márka sportautó-hagyományait a markáns, modern dizájnnal. Szépen sikerül a lekerekített, lapos orr-rész, és jók az arányok is a hosszú motorháztetőnek és a rövid, Kammback-stílusú farnak köszönhetően.

MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

Már önmagában is feltűnő az autó, különösen vörös színben, így az

elektromosan, felfelé nyíló pillangóajtók

szinte már felesleges figyelemfelkeltésnek tűnnek. A vörös bőrrel burkolt beltér kategóriákkal jobb minőségű, mint amit az MG valaha készített, a vezető felé nem kevesebb mint négy képernyő van fordítva, ami lehet, hogy kicsit túl sok információt jelent majd vezetés közben.

MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

Kétféle változatban lesz megvásárolható: az egymotoros, hátsókerék-meghajtású alapverzió 340 lóerős, 1920 kg tömegű és 4,6 másodperc alatt gyorsul fel 0-100 km/h-ra. A dupla motoros, 540 lóerős, összkerekes csúcsverzió hiába nehezebb (2 tonnás), neki viszont már csak 3,2 másodpercre van ehhez szüksége.

MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

Mindkettőhöz 77 kWh-s akkumulátor jár, amely várhatóan kb. 400 km-es hatótávot tud biztosítani, bár ez nagyban függ majd a vezetési stílustól. Szerencsére az MG nem csak a formára és a gyorsulásra szentelt komoly figyelmet, hanem a kanyarstabilitásra és a kormányzásra is, ezért a futómű hangolását arra a Marco Fainellóra bízta, aki a Schumacher-korszakban a Ferrari Forma-1-es csapatának mérnöke volt, és a Ferrari FXX kezelhetőségéért is felelt.

MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster
MG Cyberster

Az újdonság

értékesítése 2024 nyarán indul

Európa-szerte. Konkrét árakat még nem árultak el, de a jól értesült brit sajtóban olyan hírek röppentek fel, hogy az alapváltozat 50-55 ezer fontba (22-24 millió forintba), a csúcsváltozat 60-65 ezer fontba (26,4-28,5 millió forintba) fog kerülni.

Stílusosan ünnepli a centenáriumát az MG

A Cyberster egy előszériás példánya útnak indult egy hét hónapos útra Londontól Sanghajig. Egy brit egypetéjű ikerpár, Ross és Hugo Turner vezeti, akik – a Selyemutat újragondolva – több mint 16 ezer km-t tesznek majd meg kontinenseken át, hogy a gyártó 2024-es centenáriumát ünnepeljék. Szeptember 12-én indultak el a londoni Westminster-hídról, bejárták az Egyesült Királyságot – természetesen az MG oxfordi szülőházát is meglátogatták – mielőtt a La Manche-csatornán keresztül elhagyták a szigetországot. Az út európai szakasza során Franciaországon, Belgiumon, Hollandián, Németországon, a Csehországon és Szlovákián keresztül érkezett meg hazánkba. A túra európai része Ausztrián, Spanyolországon és Olaszországon keresztül folytatódik. Az újévben a Turner-ikrek a Közel-Keleten folytatják útjukat, hogy Jordánián, Szaúd-Arábián, Kataron, az Egyesült Arab Emírségeken, Ománon, Indián, Thaiföldön, Malajzián, Szingapúron, Indonézián, Vietnamon és a Fülöp-szigeteken keresztül Sanghajba utazzanak.