Vágólapra másolva!
Partneri szerződést írt alá a 2023-as Forma-1-es szezonra a Z Capital Group., L.L.C. és a Ferrari. Ennek értelmében a ZCG logója már az idény első futamán, a Bahreini Nagydíjon is látható lesz az SF-23-on. 

A magánpiaci vagyonkezeléssel, üzleti tanácsadói szolgáltatásokkal foglalkozó cég vezetése reméli, hogy együttműködésük alatt a Ferrari megszerzi 17. bajnoki címét.

Ferrari ZCG logóval Forrás: Business Wire

"A ZCG osztozik a Scuderia Ferrari innováció és kiválóság iránti sziklaszilárd elkötelezettségében" - mondta el James Zenni, a ZCG alapítója és elnök-vezérigazgatója.

"Ez egy egyedülálló lehetőség arra, hogy együttműködjünk a sportág egyik legikonikusabb márkájával, és közelebb kerüljünk a több millió rajongóhoz és a Forma-1 iránt érdeklődő emberhez szerte a világon. A Ferrari mindig is fontos szerepet játszott a Forma-1 hosszú, nagy múltra visszatekintő történetében.

Boldogan támogatjuk a csapatot, hiszen a 2023-as szezonban megszerezheti a rekordnak számító 17. bajnoki címet."

"A motorsport világában a legmagasabb szinten tevékenykedve mindig olyan partnereket keresünk, akik osztoznak világnézetünkben és a lenyűgöző teljesítmények iránti elkötelezettségünkben" - mondta Lorenzo Giorgetti, a Scuderia Ferrari versenybevételi igazgatója. "Örülünk annak, hogy a ZCG a csapatunk partnere lett, és alig várjuk, hogy az előttünk álló évben előnyt kovácsoljunk ebből a partnerségből."

Az elmúlt években megugrott a Forma-1 népszerűsége, pedig már addig is a világ egyik legizgalmasabb és legrangosabb motorsport versenye volt. A 2022-es szezonban csak az Egyesült Államokban közel 300 000-rel több néző volt kíváncsi a Nagydíjakra mind a 22 hétvégén, mint egy évvel korábban. Mivel a Forma-1 népszerűsége világszerte folyamatosan nő, a ZCG ezzel a partnerséggel a sportág egyik legnagyobb neve mellé állt.

2023 már a második év, hogy a ZCG partnerként támogatja a Forma-1 növekedését, és az első év, hogy a Scuderia Ferrari-val dolgozik együtt.