Az RE Lee International nevű cég 46 éves biztosítási brókere a BBC-nek nyilatkozva meggyőződéssel állította, hogy a "csillagok kedvező állása" esetén 2026-ra képes lesz teljesíteni a szigorú feltételeket.
Leginkább egy saját csapat életre hívásában látna fantáziát, de amennyiben ez túl nagy falatnak bizonyulna, akkor azzal a megoldással is ki lesz békülve, ha egy istállóban jelentős tulajdonrészt tudna szerezni. Hogy melyik utat választja az "egy-két hónapon belül" kiderül, mondta.
"Minél előbb születik döntés, annál jobb. 2026 nagyon közel van, és mi addig szeretnénk valamit letenni az asztalra" - mondta határozottan a milliárdos.
Lo, akinek a magánvagyonát 1,7 milliárd dollárra becsüli a Forbes gazdasági magazin, elmondta, hogy bár régóta nagy rajongója az F1-nek, a befektetése tisztán üzleti jellegű lenne, azaz olyan, amitől hasznot remél.
Nem egy egyik napról a másikra tengődő csapatot szeretnék létrehozni
- mondta. Azt is elárulta, hogy nem a beszálló tőke előteremtése a legnehezebb, hanem a csapat életképességének hosszútávú biztosítása.
Lo azt is elárulta, hogy jelenleg is van befektetése bizonyos csapatokban, de, hogy melyekben, azt nem mondta meg, nehogy megbüntessék.
Jelenleg 200 millió dollár a Forma-1-es "beugró" ára. Ez az összeg egy amolyan jóvátételi számlára kerül, amelyből az új érkező miatt kárpótolják a 10 régi csapatot. Hiszen az új beszáló miatt már 11 részre kell osztani a pénzdíjakat, azaz mindenkinek kevesebb jut.
Mindenesetre az F1-be belépni egyáltalán nem könnyű, a már bent lévők ugyanis nagyon nem akarnak újakat látni, attól tartva, hogy romlik a sorozat megítélése.
Az F1 legendás apa-fia párosa Mario és Michael Andretti például évek óta szeretne beszállni egy csapattal, de még ők sem tudták kijárni a licencet.
Töltse le az Origo Sport applikációt és kövesse élőben a labdarúgó-világbajnokság eredményeit.