„Zűrös napok vannak mögöttünk, de mégis szépek. Nagy nyomás volt [rajtunk a sprintfutamos hétvégén], lehetnének finomítások [rajta] – olvasható az imolai hétvége utáni nyilatkozata a RacingNews365.com-on. – Nem tudom, egyetértek-e a parc fermé-szabályokkal az első szabadedzés után. Alapvetően az FP1 és az időmérő között van, akkor már nem dolgozol az autón, ez pedig leginkább a kisebb csapatoknak okoz nehézségeket. Emellett
azt is módosíthatnák, hogy a pénteki időmérő a vasárnapi futamra kvalifikáljon. Így egy kicsit keményebben küzdhetnél, és több kockázatot vállalhatnál [a sprinten]."
A dán visszacsúszásában jelentős szerepe volt, hogy azon három pilóta közé tartozott a sprintfutamon (Mick Schumacher és Nicholas Latifi mellett), akik a lágy helyett a közepes keverékű gumik mellett döntöttek. A négy hétvége után az összetett tizedik helyén álló dán szerint ennek jó oka volt, ám utólag már bánja, hogy így döntöttek a csapattal.
Nem tettünk meg egy teljes sprinttávot a szabadedzések során ezeken a [lágy] gumikon, csupán 13 kört, és már azután is láttam rajta komoly problémákat
– magyarázta. – Úgy ítéltem meg, hogy ez csak folytatódna, de a többieken a 13. kör után ez mégsem látszódott. [A sprintfutam végén is] olyan tempót tudtak autózni, mint én, tehát a lágy lett volna a megfelelő választás. Rosszul döntöttem, de a következőkben is harcolni fogunk."