Különösen belülről nézett ki extrémnek a jelenség, ám úgy tűnik, hogy az F1-75-ös tempóját mindez nem igazán vetette vissza. Felmerül a kérdés, hogy ennek mi az oka, ha ezzel párhuzamosan a Mercedes emiatt szerepel önmagához képest kifejezetten gyengén. Utóbbi csapatfőnöke most elmagyarázta a kettő közötti eltérést.
Ez igaz, de a mi [autónk] pattogása rosszabb, mert a kanyarokban is megmarad
– válaszolta az ezzel kapcsolatos felvetésre egy sajtóbeszélgetésen. – A különbség az, hogy a Ferrari csak az egyenesekben pattog. Ez fárasztó a pilótáknak, de alig vesztenek vele időt. Amint a Ferrari bekanyarodik, az autó ismét stabillá válik.”Ha az autó tempójára nincs is komoly hatással a delfinezés, külső szemmel nehéz elképzelni, hogy a pilótákat ne zavarná a jelenség, főleg egy versenytávon keresztül. Leclerc azonban kijelentette, hogy neki csak minimális kényelmetlenséget okozott a delfinezés.
„Nem tudom, miért, de nem vagyok rá túl érzékeny – nyilatkozta a vasárnapi futam után. – A fedélzeti kamerán keresztül nagyon rosszul néz ki. Természetesen érzem, de a teljesítmény szempontjából nem zavar túlságosan. Talán csak a kilences kanyarban egy kicsit, mert egyszerűen trükkös, és sokat pattog.