Michel azt is cáfolta, hogy anyagilag hátrányos lenne a csapatoknak az újfajta üzemanyaggal való kísérletezés. „A csapatok ennek a fejlesztésnek semmilyen költségét nem kell állják. Ezt a promóter fogja megtenni, a csapatoknak ehhez semmi köze, ezért nem igazán értem ezt az érvet. És mint mondtam, nem tesztelünk, hanem fejlesztünk valamit a magunk számára. Ha a Forma-1 a jövőben ugyanezt a technológiát használja, az pedig fantasztikus."
A vezérigazgató kitért arra is, hogy még kimondottan hasznos is lehet, ha a pilótáknak már az F1-be lépés előtt lesz tapasztalata a szintetikus üzemanyaggal működő motorokról.
„Versenyzőket kell adnunk a Forma-1-nek, és egyes esetekben elég hasznos, ha olyan dolgokkal találkoznak nálunk, amelyekkel a Forma-1-ben is fognak. Példának ott vannak a 18 colos kerekek. Múlt héten láttam egy elég jó interjút Cunodával, amelyben azt mondta, szerinte az idei szezonban előnye fog származni abból, hogy az F2-ben már vezetett 18 colos kerekeken (az F2-ben már 2020 óta ekkora felniket használnak - a szerk). A sorozatunk egészének célja pilótákat felkészíteni a Forma-1-re, úgyhogy elég fontos, hogy ezt így is meg tudjuk tenni."
Michel végezetül leszögezte, biztosan az F1 előtt elkezdik majd használni a szintetikus üzemanyagot.
„Nem fogok belemenni abba a vitába, hogy ez tesztpad-e a Forma-1-nek. Ez olyasmi, amit el akarunk érni, és valószínűleg gyorsabban és könnyebben elérhetjük, mint a Forma-1, ezért biztos, hogy ezt az utat fogjuk választani."