„Onnantól kezdve, hogy megtudtam, ők lágy gumikkal rajtolnak, tudtam, hogy nehéz dolgom lesz. A pálya hőmérséklete is jelentősen csökkent, mert elbújt a Nap és ez nagyon kedvezett a lágy gumiknak. Utólag mindig könnyű mondani, hogy mi is használhattunk volna lágy gumikat – nyilatkozta a Sky Sportsnak.
Verstappen a futam közben is bejátszott rádióüzenetét megerősítve elmondta, problémája volt a sebességváltásokkal, ezt hibáztatta a rajtnál látott visszaesése miatt is.
„Úgy gondolom, jó volt a tempónk, felzárkóztam Valtteri mögé, de nagyon nehéz követni egy másik autót, az ember abroncsai nagyon túlmelegednek. Próbáltam lemaradni és visszavágni, de a gumik már az élettartamuk vége felé jártak, mert a pálya elég agresszív az abroncsokkal. Megpróbáltam, de végül így is szereztem két pontot.”
A Red Bull pilótája nem tudott maradéktalanul élni a lehetőségével, hogy megszerezze a maximális 3 pontot a sprinten, ráadásul Hamilton a mezőny végéről 15 helyet javítva az 5. helyen ért célba. Ezzel szombaton csak annyit ért el, hogy vasárnap a 10. rajtkockából indulhat (a motorcsere miatti büntetése okán), de igazolta, hogy a Mercedesszel továbbra is nagyon gyors.
Az biztos, hogy egy kissé aggasztónak tűnik, de ha megnézzük, hogy már a 3. helyezett is mekkora hátrányba került, 18 másodperccel voltak mögöttünk, akkor látható, hogy nagyon lassúak voltak
– emelte ki Verstappen. – A [rajt után következő] első 10 autót elég gyorsan meg lehet előzni, mert a tempójuk mérföldekre van a mienktől. Viszont, a mi tempónk jó volt, de a holnapi nap eléggé más lesz, a pálya hőmérséklete a kétszeresére is emelkedhet, így minden egy kissé nehezebb lesz.”