Az már eleve konfliktust okozott, hogy az egykori Racing Point névadó főszponzora, a BWT által erőltetett rózsaszín arculat nem passzolt a zöldhöz, ezt még egy pink motívummal úgy-ahogy megoldották, de
a zöld árnyalat túlságosan sötét és a televíziós közvetítésben az autó nem mutat jól.
Erre Andreas Weissenbacher, a BWT ügyvezető igazgatója is rámutatott a Speed Week hasábjain, elmondása szerint megpróbálta rávenni Lawrence Strollt, hogy térjenek vissza a rózsaszín megjelenéshez, és egyelőre a legnagyobb csalódásának tartja, hogy a kanadai üzletember nem állt kötélnek.
„Ha az Aston Martinok rózsaszínűek lennének, a főszponzor, a Cognizant is jobban járna, mert nagyobb márkaismertségre tennének szert. Történelmi szemszögből a brit versenyzöld biztosan sokak számára érthető, de nekem nem. Üzleti szempontból ez rossz döntés, jelenleg az Aston Martin nem kiemelkedő a tévében” – sorolta az érveit.
Az üzletember elárulta, hogy nem tárgyal más csapatokkal,