Nemcsak Max Verstappen és Lewis Hamilton üzenget egymásnak a sajtóban, hanem megteszi ezt a Red Bull és a Mercedes csapatfőnöke is. Christian Horner, az Azeri Nagydíjat megnyerő Red Bull vezetője nem mulasztotta el, hogy a bakui futam után is belerúgjon egyet a 2018-as Osztrák Nagydíj óta először nullázó Mercedes csapatfőnökébe. Hornernek az nem tetszett, hogy az elmúlt két futamon mutatott gyenge szereplés miatt Toto Wolff nem fogta vissza magát, és őszintén elmondta, jelenleg a csapatuk egyetlen tagja sem hozza az elvárható szintet.
Wolff és Horner szurkálódása már jó ideje tart, de eddig főként a hajlékony hátsó szárnyak témakörében mondogattak oda egymásnak. Az Azeri hétvége előtt utóbbi közölte, hogy jobb lenne, ha kollégája „befogná a száját", mire Wolff a Sky Sports adásában azzal vágott vissza, hogy „Christian egy kissé szószátyár, aki szerepelni akar a kameráknak. Könnyű odacsapni, amikor az ember a köridőtáblázat élén van, de ennél egy kicsit szerényebbnek kéne lenni."
A verseny után Wolff úgy nyilatkozott, hogy „összességében nem felelünk meg az elvárásoknak. Egyikünk sem. Lewis, a mérnökök, én és a csapatban senki sem." Amikor Hornert szembesítették az osztrák üzletember kijelentéseivel, a Red Bull csapatfőnöke meglepődve fogadta, hogy riválisa milyen nyíltan bírálta az övéit. „Sok mindent mondott Toto ezen a hétvégén.
Soha nem riad meg attól, hogy nyilvánosan kritizálja a csapatát, amivel nem értek egyet. De megvan az előjoga ehhez"
– szúrt oda Horner.
Ami a Red Bull győzelmével záruló versenyhétvégét illeti, a bikások csapatfőnöke amolyan egyik szemem sír, a másik nevet hangulatban volt, hiszen sokkal jobban, de sokkal rosszabbul is alakulhatott volna számukra a verseny, amely után 25 ponttal növelték az előnyüket a konstruktőri pontversenyben.
„Úgy tűnt, hogy egy kicsit nagyobb kárt okozunk nekik, mint amekkorát végül okoztunk – utalta a Mercedesre. – Meg kell ragadnunk a kínálkozó lehetőségeket. De végül nem nyertünk és nem is veszítettünk. Max úgy fejezhette volna be a hétvégét, hogy 10 vagy 11 ponttal növeli az előnyét a bajnokságban [Hamilton előtt], ha az első hely mellé a leggyorsabb körért járó pontot is megkapja, úgyhogy
15 ponttal is vezethetne, ehelyett még mindig csak négy ponttal vezet, ugyanakkor egy ponton úgy tűnt, hogy Lewis győzelmével 21 pontos hátrányba kerül.
Amíg az autók teljesítménye ennyire közel van, addig ez a bajnokság is ennyire szoros lesz. Emiatt annyira izgalmas a részesének lenni, egy teljesen új energiaszintre motivál mindenkit a csapatban."