Az energiaitalosok csapatfőnökét a Sky Sports többek között erről a témáról is faggatta. A brit szakember kijelentette, őt jobban érdekelné, hogy mi a helyzet az autók elejével, mintsem a hátsó részükkel. Hozzátette, egy szabályt egyébként is mindenhol be kellene tartani.
Nagy a zaj a hátsó szárny körül, rengeteg módosítást kellett elvégezni
– nyilatkozta. – Szóval, ha már kiszemeltük a kocsi egyik végét, akkor a másikat is meg kell vizsgálnunk. Nem emelhetünk ki csupán egy részt, mondván, hogy a szabályok csak arra az elemre vonatkoznak. Minden területet ellenőrizni kell. Néha az embernek vigyáznia kell, hogy mit kíván.”
Horner ezzel a Mercedesre utalt, ugyanis a Red Bullnál úgy vélik, a W12-esen az első szárnnyal vannak problémák. A brit televíziós társaság meg is mutatott neki egy felvételt, amiről kiemelte, hogy a szponzor logója eltűnik, miután a pilóta fékez. A 47 éves szakember azzal viccelődött, hogy biztosan ezzel akarják felhívni a figyelmet a támogatóra, de komolyra fordítva leszögezte, hogy „ez biztosan rosszabbul néz ki, mint a miénk”.
Azt hiszem, ha Toto [Wolff] helyében lennék, és olyan első szárnnyal rendelkeznék, mint amilyen az ő autóján van, befognám a számat”