Másfelől abban is teljesen biztos, hogy a versenyzők nem vállalnak túlzott kockázatot, mert tudják, hogy egy elrontott manőver súlyos következményekkel járhat.
A vasárnapi futam már hasonlóképpen fog zajlani, mint eddig, azonban nem minden re derült fény. Anderson feltette a kérdést, hogy a Q2-es gumikon kell elrajtolni, vagy a szombat délután használt keverékek valamelyikén. Esetleg a közleményben olvasható két szett azt jelenti, hogy csak azokat vehetik igénybe, vagyis mindenképpen egykiállásos versenyt látunk? Az AMuS egyébként ezt is kiderítette: mind szombaton, mind vasárnap szabad lesz a gumiválasztás.
A brit szakember ezen túl is hiányolja a részleteket. Cikkében felvetette, hogy nem minden csapatnak áll rendelkezésre elegendő új specifikáció egy adott alkatrészből. Ennek megfelelően az sem világos, hogy mi történik, ha egy sprintfutamon elszenvedett baleset miatt valakinél cserére van szükség, és a főversenyre már csak a régebbi elem marad meg neki.
Nem fogják minden hétvégén bevezetni
Lehet bárkinek bármilyen véleménye, egyelőre nem lehet biztosan megmondani, hogy beválik-e az új formátum. Amennyiben igen, úgy az F1 minden bizonnyal növelni fogja az időmérős futamok számát, de Ross Brawn szavai alapján nem valószínű, hogy minden hétvégén alkalmazni fogják.