Red Bull: Sokkal több pontot kellett volna szerezni a Mercedes ellen

Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Sergio Pérez, Red Bull, Sebastian Vettel, Aston Martin
IMOLA, ITALY - APRIL 18: Sergio Perez of Mexico driving the (11) Red Bull Racing RB16B Honda and Sebastian Vettel of Germany driving the (5) Aston Martin AMR21 compete for position on track during the F1 Grand Prix of Emilia Romagna at Autodromo Enzo e Dino Ferrari on April 18, 2021 in Imola, Italy. (Photo by Lars Baron/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Nem neheztelnek a Red Bullnál az önkritikus Sergio Pérezre, miután a 2. rajthely ellenére nem szerzett pontokat a csapatnak, de Christian Horner elmondta, az egyik Mercedes kiesését látva másként is alakulhatott volna az eredmény.

Győzelemmel távozik a Red Bull az Emilia Romagna Nagydíj helyszínéről, miután Max Verstappen remek versenyzéssel megszerezte a 25 pontot, így 1 pontra csökkentette a hátrányát Lewis Hamilton mögött az egyéni pontversenyben. A Mercedes viszont továbbra is vezeti mindkét pontversenyt, mert bár Valtteri Bottas kiesett, Sergio Pérez sem szerzett pontot a Red Bullnak.

Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny

Pérez a 2. helyről indult, de gyorsan visszaesett, egy biztonsági autós fázis alatti megpördülése után szabálytalanul előzött és 10 másodperces büntetést kapott, majd később még egyszer kicsúszott, ekkor ráadásul Hamilton is elment mellette. A mexikói versenyző pont nélkül maradt, de Christian Horner csapatfőnök a Sky Sports műsorában megértően nyilatkozott a szerepléséről.

„Elkövetett néhány kisebb hibát, különösen, amikor Carlos [Sainz] Ferrarija mögött megpördült. Ez nehéz lehet neki, különösen azért, mert sokkal több pontot kellett volna nyernünk a Mercedeshez képest, de jó volt a versenytempója, és még nagyon hosszú út áll előttünk.”

Horner a vasárnapi eseményektől függetlenül úgy véli, idővel Pérez megszokja majd az idei autóját, méltatta a mexikói pilóta időmérős szereplését és a tempóját, amikor tiszta pályán haladhatott. Azt természetesen ő sem tudta megmondani, hogy mi történt volna, ha a két autójuk száraz pályán támadhatja Lewis Hamiltont, de arra célzott, hogy hagyták volna Pérezt küzdeni a győzelemért.

Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny

Azt viszont Verstappen szerezte meg a remekül sikerült rajtjának is köszönhetően, majd a későbbiekben is irányítása alatt tartotta a versenyt, egy apró megingástól eltekintve. Horner elmondta, a lendületet szeretnék a továbbiakban is fenntartani, de figyelmeztetett, szerinte a Mercedes a gumikezelés terén még mindig jobb a Red Bullnál.

„Úgy gondolom, jó autónk van, de látható, hogy a Mercedes még mindig nagyon gyors és a gumikopás szempontjából jobbak is. Elég megnézni az intermediate gumikkal futott etapjukat és a tempójukat a verseny végén, szerintem Lewis nagy előnnyel megszerezte a leggyorsabb kört is. Persze, használhatta a DRS-t, de még mindig nagyon jó a tempójuk.”

Pérez elismerte, hogy az imolai futamon nagy árat fizetett a hibáiért, nehezére esett fenntartani a gumik üzemi hőmérsékletetét,

ennek tulajdonította, hogy a verseny elején megpördült a biztonsági autó mögött, és végül 10 másodperces büntetést kapott szabálytalan előzés miatt. Nem tagadta, hogy még mindig ismerkednie kell az autóval, de nem is kertelt: „Elszúrtam, csalódást okoztam magamnak és nagyon sajnálom a csapatot.”

„Úgy gondolom, az újraindításnál miénk volt az egyik dobogós hely, jó volt az autó tempója és az első két helyen kellett volna zárnunk a dobogón. Összpontosítsunk most a következő versenyre, csapatként nagyon keményen fogunk dolgozni és erősebben vágunk majd vissza” – ígérte a mexikói versenyző.

Verstappen szerint nem volt tarolás a verseny

A győztes Verstappen „persze nagyon boldog” volt a győzelem miatt, a rajtot kulcsfontosságúnak nevezte, még saját magát is meglepte azzal, hogy Hamilton elé került. A Mercedes pilótája utána sem jelentett rá komoly veszélyt, Verstappen ettől függetlenül nem érezte úgy, hogy a teljesítményével tarolt volna a versenyen.

Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny
Forma-1, Fernando Alonso, Alpine, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Chase Carey, Greg Maffei, Stefano Domenicali, Tom Garfinkel, Miami Nagydíj
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Fausto Gresini, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Otmar Szafnauer, Lawrence Stroll, Aston Martin, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Charles Leclerc, Ferrari
Forma-1, Cunoda Juki, Alpha Tauri, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pirelli trófea, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen, Lewis Hamilton
Forma-1, Red Bull szerelők, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, biztonsági autó, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Mick Schumacher
Forma-1, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Nicholas LAtifi, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Lance Stroll, Carlos Sainz, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Sergio Pérez, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Emilia Romagna Nagydíj
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Max Verstappen
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Carlos Sainz
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Emilia Romagna Nagydíj, mezőny

„Lewis elég jól jött utánam, és az, hogy a balesete után is a 2. helyezett lett megmutatja, hogy az autójának elég jó a tempója. Azért nyertünk, mert a gumikkal a megfelelő időben a megfelelő döntéseket hoztuk meg és mindent jól kezeltünk a körülmények közepette” – összegzett.

„Akad még teendőnk, hogy fejlődjünk, mert nagyon szoros a verseny, de most örülök az eredménynek. Várom már Portimãót, mert csodálatos pálya, aztán Barcelonába, egy olyan helyszínre megyünk, amit jól ismerünk. Meglátjuk, mit tehetünk, de eddig jól indult az évünk.”