Ám a német pilóta leigazolásának történetét a Netflix Drive to Survive (Hajsza a túlélésért) című sorozatának két hete megjelent új évada másképp mutatta be. A 7. részben ugyanis látható, ahogyan Günther Steiner tárgyal az 1&1 Ionos képviselőivel, és az elhangzottakból arra lehet következtetni, hogy a német internetes tárhelyszolgáltatással foglalkozó vállalat egyik feltétele, hogy az istálló foglalkoztasson egy német versenyzőt, aki végül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia lett. Azonban Günther Steiner leszögezte, hogy ez nem így történt.
Csak hogy tisztázzuk, az 1&1-szal kötött megállapodás a Haas szponzori szerződése, nem pedig Mické
–jelentette ki még a Bahreini Nagydíj hétvégéjén. – Az 1&1 és Mick között nem áll fenn követlen kapcsolat. Az 1&1 nyilván üdvözli Mick érkezését, de ez két külön fejlemény, és nem állnak egymással összefüggésben.”
Attól függetlenül, hogy ez a rész mennyire felelt meg a valóságnak, az mindenképpen érdekes, hogy Steiner mutatott egy modellautót a német cég képviselőinek, ami kék színben pompázott, és a jelek szerint az volt a terv, hogy az Ionos legyen a csapat főszponzora. Sőt, egy Reddit-felhasználó kiszúrta, hogy a hátsó szárnyon még ott volt a Jack & Jones-nak, vagyis a Magnussent támogató ruhamárkának a logója is. Ennek tudatában könnyen lehet, hogy egészen Mazepinék érkezéséig a Haas meg akarta tartani a dán versenyzőt.