Az esetleges változás azért merült fel, mert az Alfa Romeo anyavállalata, az FCA beolvadt a Stellantis nevű új autóipari konszernbe, és egyelőre nem tudni, hogy mi lesz az eladások terén küszködő márka sorsa. A Renault-nak közben egyetlen ügyfele sincs a Forma-1-es csapatok között, csupán a gyári istállót látja el erőforrásokkal.
Azt továbbra sem tudni, hogy a Ferrarihoz a tulajdonosi kör révén kötődő, de külön entitásként működő Alfa Romeo a Sauber főszponzora marad-e,
viszont a szaklap szerint a svájciak 2022-es autóját a Ferrari-motorhoz és sebességváltóhoz tervezik, mert a csapat tulajdonosai inkább a már járt utat követik, és nem változtatnak a jól ismert beszállítón.
A Sauber az évek során többször együttműködött a Ferrarival a pilótanevelés terén is, Hinwilben kezdte meg F1-es pályafutását Charles Leclerc, és jelenleg a csapat tagja Antonio Giovinazzi, a Ferrari korábbi tesztpilótája is. Idén viszont a Ferrari a Haashoz küldte Mick Schumachert és az amerikai istálló kiszolgálására külön részleget is felállítanak Maranellóban.