Ross Brawn, az F1 sportért felelős ügyvezetője aggasztónak nevezte, hogy a szalagkorlát csődöt mondott és azt is, hogy tűz ütött ki, az FIA pedig bejelentette, hogy átfogó vizsgálatot indítanak az ügyben. Nyilvánosan egyelőre senki sem vetette fel az autó üzemanyagcelláját gyártó Aero Tec Laboratories (ATL) esetleges felelősségét, a vállalat mégis közleményt adott ki az ügyben.
Pillanatnyilag helytelen lenne az ATL részéről kommentárt fűzni az üzemanyagfolyás kapcsán,
ami tüzet okozott, miután az autó a korlátnak ütközött. Az ATL mérnökei vizsgálni kezdték ennek az okát és levontak kezdetleges következtetéseket a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján, ezeket megosztottuk az FIA-val és a Forma-1-gyel.”
A vállalat szerint folytatják az együttműködést annak érdekében, hogy minden tényt megismerjenek és a jövőben tovább csökkentsék ilyen esetek kialakulásának kockázatát. Hozzátették, hogy „már igazolást nyert, hogy az FIA vizsgálatai ilyen balesetek után különböző módszerekkel hatékony kockázatcsökkentést eredményeznek.”