Shovlin elmondta, a helyzetet az is nehezítette, hogy Russell már nagyon közel járt a bokszbejárathoz, és elismerte, hogy nem volt feltétlenül szükség a bokszkiállásra, pont azért kerültek bajba, mert biztosra akartak menni. Ezt később Bottas példája alátámasztotta, a finn pilóta küszködött az újraindítás után, mert közvetlen ellenfeleitől eltérően az ő autóján fent maradt a használt, kemény gumiszett.
„Visszatekintve, lehet azt mondani, hogy minden rendben lett volna, ha kint maradunk, de versenycsapatként nem félhetünk egy bokszkiállástól, akkor sem, ha nyomás alatt kell dolgoznunk. Ilyenekből több százat elvégzünk feszült helyzetben, duplázva, mindenféle esetben, és jól sikerülnek. A képesség, hogy nyomás alatt is meg tudjuk csinálni gyakran a győzelmeket jelenti.”
Shovlin kijelentette, mint minden esetben, most is a probléma gyökerét kell megkeresniük, és nem szabad elveszni a zűrzavarban, amit okozott. Annál is inkább, mert azt mondta, ez a hiba „az elmúlt három évben” bármikor előfordulhatott volna (a csapat sajtóközleményében „néhány” évet említettek), és szerinte bármelyik következő futamon előfordulhat újra.