„Az autó más, 2018-as, és elég sokat fejlődtünk ’18 óta, de a DNS-e ugyanaz. A ’20-as autó jobb, de végül is, hasznos az, hogy hozzászoktatjuk őt egy Renault-hoz, még akkor is, ha az már két éves” – mondta el nemrég Marcin Budkowski, a Renault technikai igazgatója.
Sainz örül a Ferrari előrelépésének
A Ferrari az idei szezon során története egyik leggyengébb teljesítményét nyújtja, három futammal a világbajnokság vége előtt a csapat csak a konstruktőri világbajnokság 6. helyén áll, a McLaren is előrébb tart. Sainz még az első futam előtt írt alá az olaszokhoz, és örömmel látja, hogy a gyenge kezdés után a Scuderia a fejlődés jeleit mutatja.
„Az elmúlt néhány hónap jól alakult a számukra, szerintem megmutatták, hogy az év eleje óta megtalálták néhány problémájukat. Talán ezek voltak azok, amelyekkel a legkevésbé voltak elégedettek, igazolták, hogy van tartás bennük és képesek fordítani egy nehéz szezon menetén. Ezt örömmel látom, és alig várom, hogy megtudjam, mit és miért változtattak meg, de még van néhány versenyem a McLarennél és itt is akad még teendőm.”
Vettel hoppon maradhat
A Bahreini Nagydíj pénteki sajtótájékoztatóján Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke megerősítette, hogy 2021 januárjában igyekeznek tesztlehetőséget biztosítani Sainznak „így megismerheti az új csapatát és megszokhatja a folyamatainkat.”
Ugyanez viszont várhatóan nem lesz adott az Aston Martinhoz szegődő Sebastian Vettel számára, mert Otmar Szafnauer, a Racing Point csapatfőnöke kijelentette: „Nincs lehetőségünk arra, hogy kétéves autót állítsunk be Sebnek.” Ennek egyik lehetséges oka, hogy a csapat idei autója teljesen más a korábbi, még a Force Indiánál kifejlesztett modellhez képest.