Vágólapra másolva!
Az NBA-legenda Michael Jordan korábbi marketingfőnöke csatlakozott a jövőre az F1-ben Aston Martinként versenyző Racing Pointhoz.

Neves marketingszakembert, a korábban évtizedeken át a valaha élt legnagyobb kosárlabdázónak tartott Michael Jordant, egy ideig pedig az Inter Milant szolgáló amerikai Jefferson Slacket szerződtette a Racing Point F1-es istállója. Slacknek több mint 30 éves tapasztalata van a sportmarketing terén, amelyből a továbbiakban az Aston Martin profitálhat.

Jefferson Slack Forrás: Racing Point F1 Team

A jelek szerint Lawrence Stroll igazán komolyan gondolja, hogy az F1-ben névleg jövőre debütáló Aston Martin F1 Teamet valódi topcsapattá fejleszti, Sebastian Vettel szerződésének bejelentése után másfél héttel ugyanis újabb komoly igazolást könyvelhet el a 30 évig Michael Jordan marketingfőnökeként tevékenykedő Jefferson Slack személyében.

Az olasz élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban szereplő Inter ügyvezető igazgatójaként eltöltött négy év után az amerikai szakember a motorsportba is belekóstolt, és a MotoGP kereskedelmi jogait birtokló Dorna kereskedelmi tanácsadója lett.

Most pedig azonnali hatállyal csatlakozik a Racing Pointhoz, mint az istálló kereskedelmi igazgatója. A csapat fensővezetésének tagjaként közvetlenül a csapatfőnök Otmar Szafnauernek tartozik majd elszámolással.

„Az idei szezonban a pályán elért fejlődéssel és a közelgő Aston Martin F1 Teammé válással különleges lehetőségünk van létrehozni egy ikonikus sportmárkát a Forma-1 élmezőnyében – olvashatók a csapat közleményében a tulajdonos Lawrence Stroll szavai. – Örömünkre szolgál Jefferson Slack kinevezése, aki segíteni fog nekünk kiaknázni a csapatban rejlő teljes globális marketing és reklám lehetőségeket."

Lawrence Stroll nem aprózza el Forrás: Getty Images/2020 Getty Images/Peter Fox

Slack marketingszempontból „az egyik legizgalmasabb lehetőségnek" nevezte a Racing Pointot a teljes sportiparban. „Egy új, ikonikus sportbrandet szeretnénk építeni az Aston Martin F1 Teammel, a folyamat során pedig úgy hisszük, hogy egy különleges globális marketingplatformot fogunk létrehozni más márkák és partnere számára – mondta. – Már várom, hogy Lawrence-szel és Otmarral dolgozzak, és egy világszínvonalú kereskedelmi és marketingcsapatot építsek fel."