Hogy mi lesz a versenyen, azt természetesen nem látjuk előre, de az új helyszín ismeretlen tényezőiben mindenképp benne van, hogy megkavarják a paklit. A füves-kavicsos bukóterekbe könnyű beragadni, ami az átlagosnál nagyobb esélyt teremt a biztonsági autós fázisra.
Mit mutatnak a számok?
A Pirelli jóslatának megfelelően a legtöbb csapat különböző programokat bonyolított le pilótáival a versenyszimuláción (már ahol lehetett, hiszen a McLaren és a Haas elvesztette a haderő felét; Lando Norris balesetet szenvedett, Romain Grosjean autója elromlott), a Red Bull és a Racing Point kivételével az istállók a lágyas etap után egy-egy közepes és kemény gumis hosszú etapra szavaztak.
A lágy keverék eredményeiből viszonylag keveset lehet leszűrni, mert a Sergio Pérez-Kimi Räikkönen ütközés megszakította az edzést. Annyi körvonalazódik, hogy Bottas ekkor nem ment annyira erősen, mint a sprintjében, a két 22.9-es köre néhány tizeddel elmaradt Hamilton és Verstappen teljesítményétől.