„Mindig is azt mondtuk, hogy az F1-ben akarunk maradni, ezért a megállapodás nem feltétlenül meglepő, de örülünk, hogy pozitív végkifejlettel zárultak a tárgyalások – nyilatkozta Wolff. – Elkötelezettek voltunk a sportágunk mellett, és várjuk a következő éveket, amely során az F1 az eddigi legnagyobb átalakulásán megy majd keresztül. Ez az agilis, nyitott gondolkodású csapatoknak kedvez majd, amelyek sikeresek alkalmazkodnak az új szabályokhoz.”
A csapatok juttatásai mérséklődnek a következő évek során, viszont a költségplafon bevezetése révén évi 145 millió dollárra csökkennek a kiadásaik is (ebben persze a sztárfizetések vagy a marketing nincs benne), új technikai szabályokat vezetnek be 2022-től és egyfajta teljesítménykiegyenlítési rendszer is megjelenik a szélcsatornában eltölthető idő korlátozása révén.
Ez fontos megállapodás az F1-ben, és bár a részletek titkosak, stabilitást és folytonosságot garantál a jövőre nézve, ezért örülünk, hogy pontot tettünk a végére
– mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke. – A Liberty bizonyosan jó eredményeket ért el a sportág javára, új rajongótábor érdeklődését keltették fel, ami egyértelműen pozitívum. Most a legnagyobb kihívás az, hogy a 2022-es szabályok beváljanak és jobb versenyeket nyújthassunk.”