„Nem gondolom, hogy a magas padlószögű koncepciónak szükségszerűen befellegzett, de arra sarkall minket, hogy meggondoljuk, talán többet is kihozhatnánk az alacsonyabb padlószögből – nyilatkozta James Key, a McLaren technikai igazgatója. – Tulajdonképpen van is néhány ötletünk, amelyek működhetnek.”
A mezőnyben alapvetően két iskola terjedt el, rövid tengelytáv magas padlószöggel és hosszabb, magas padlószöggel, a spektrum két végletét a Red Bull és a Mercedes képviseli, a többi csapat közöttük mozog. A helyzetről tavaly az Auto Motor und Sport közölt összeállítást, azóta a Ferrari és a Renault is a Red Bull felé kezdett húzni.
Foglalkozunk ezzel a kérdéssel”
– mondta Helmut Marko, a Red Bull motorsport-tanácsadója az Autosportnak adott interjújában. – Viszont Newey azt gondolja, hogy ez a leghatékonyabb megoldás, egyelőre kitartunk mellette. Az első három helyezett, Max [Verstappent] is beleértve lekörözi a mezőny többi részét, úgyhogy nagy baj nem lehet a koncepciónkkal. Hiszünk benne, ezért van technikai igazgatónk, hogy meghatározza az irányvonalat.”