Az is érdekes kérdés, előrelép-e a Mercedes a rázókövek okozta vibráció problémájában, mivel a Hungaroringen is bőven kell használni őket.
A gumikezelés szerepe fokozódik Ausztriához képest,
mert bár megint nem várható izzasztó hőség, a pálya második felében az egymásba fonódó kanyarokban könnyen túlhevülhetnek az abroncsok, és a nagyobb terhelést jelentő nyújtott ívekből több található itt. A Pirelli változatlanul a paletta három középső elemét szállítja, sem a legkeményebb, sem a legpuhább típus nem jut még szóhoz.
Javíthat a Ferrari
A Hungaroring közismerten lassú pálya, a célegyenesen kívül két hosszabb padlógázos szakasz van rajta (az első és a második kanyart követően), de F1-es mércével ezek sem számítanak jelentősnek. Emiatt a csapatok közel maximális leszorítóerőre hangolják be az autókat, és a lendületes ívek hiánya miatt puhább rugózást választanak a futóműben.