A módosítás világosan kimondja, hogy a ténylegesen használt üzemanyagot egy, a csapat által előre meghatározott mintával hasonlítják össze.
Mennyiségben továbbra is 2,5 ezrelék, míg összetételben 10 százalék a megengedett eltérés, de ha az FIA rendszeresen tapasztal különbséget, akkor az adott istálló a büntetést kockáztatja.
Az FIA még néhány ponton változtatott a szabályzatokon. Többek között szigorította a parc fermére vonatkozó előírásokat, továbbá mostantól nem kell automatikusan a bokszutcából rajtolnia annak, aki elmulasztja a mérlegelést valamelyik edzésen.
A közlemény arra is kitér, hogy 2021-től a BBS lesz a Forma-1 központi beszállítója a keréktárcsák terén, miután a gyártó megnyerte a pályázatot. Emellett megerősítették, hogy a Magneti Marelli az üzemanyag primer pumpáját, míg a Bosch a magasnyomású pumpát és a csöveket fogja szállítani az egész mezőny számára, szintén az új szabályok életbe lépésétől kezdve.