Tőzsdei cégről lévén szó, elképzelhető, hogy az ügyvezető állásfoglalása elsősorban a befektetők megnyugtatása érdekében hangzott el, később elmondta azt is, hogy a költségplafon alá nem tartozó kivételekkel együtt is arányban lesz a csapat költségvetése a nagyrészt szponzoroktól érkező bevételekkel.
Camilleri kiemelte, hogy bár a költségplafon nem érinti a motorfejlesztést, a próbapadok használatának korlátozása kedvező fejlemény, mert az is nagy költségtétel.
A jövőre nézve arra számít, hogy „a Forma-1 nagyobb bevételeket generál majd, ami végtére is minden csapatnak a javára válik, beleértve a Ferrarit is.” Hivatalosan egyelőre nem erősítették meg, de a pletykák szerint a Scuderia továbbra is kap majd bónuszt azért, mert részt vesz a Forma-1-ben, de a Mercedeshez és a Red Bullhoz hasonlóan csökkentik az egyéb juttatásaikat.