„Maga az autótervezés eléggé iteratív. Minden évben arról szól a dolog, hogy megnézzük a tavalyi alkatrészt, változtatunk egy kicsit a felületén, csökkentjük a súlyát 10%-kal, de maga az alkatrész, az alapvető koncepciója, ahogy kinéz, az ugyanaz, mint tavaly és azelőtt. Minden évben 5-10%-os változások vannak az alkatrészeken. Persze, minden évben van 1-2 új rendszer, ezeket egyébként izgalmas és érdekes átvinni a tervezési stádiumon, de az autó 98%-a évről évre 4-5%-ot változik kinézetben és funkcióban. Van, aki évről évre ugyanazt az alkatrészt tervezi. Jól néz ki az önéletrajzban, de maga a munka nekem unalmas lenne.”
Amit én csinálok, az az autó minden alkatrészével kapcsolatban van, az autóhoz tervezem a felszerelést, úgyhogy képben vagyok az autó fejlesztéseivel.
Andor egy 5-6 főből álló munkacsoport tagja a Red Bullnál, ahol családias légkör veszi körül, ezért nem vágyódik el a jelenlegi pozíciójából. Elárulta, lényegében az egész eddigi F1-es pályafutása során ugyanazzal foglalkozott, de egyre összetettebb feladatokat bíztak rá. Korábban logisztikai ügyek is tartoztak hozzá, most már elsősorban a bokszutcai felszerelés kialakítása a feladata.