Vágólapra másolva!
A futóműbeállítások révén befolyásolható, hogy alul- vagy túlkormányzott legyen egy versenyautó, erről és a ballasztokról, valamint egy új motor beépítéséről szól az Egyforma vlog harmadik része.

Az F1-es szezonkezdet után is folytatódik az Egyforma, a Red Bull Technology-nál dolgozó Kling Sándor és műsorvezető társa, Kerekes Péter videósorozata. A műszaki fókuszú műsorban közérthetően, játékos módszerekkel próbálják elmagyarázni a sportág bonyolult hátterét.

Míg a korábbi epizódokban elsősorban az aerodinamika volt a középpontban, most részben nézői kérdésekre is reagálva elsősorban a járműdinamika került terítékre. Egy távirányítós autó segítségével Kling Sándor az alul- és a túlkormányzottságot modellezte.

Szintén szóba kerültek a tudósításokban is gyakran emlegetett ballasztok, amelyek révén a csapatok az autók súlyelosztásán változtathatnak éppen az adott pálya jellegének megfelelően. Ez az idén azért is különösen érdekes, mert, ha egy pilóta nincs 80 kg, akkor az ülésére is plusz súlyt kell szerelni.

Nem mentek el természetesen szó nélkül a szezonkezdet és a Red Bull-Honda meglepően jó eredménye mellett sem, Kling Sándor arról is beszélt, hogy szerkezeti elemzőként milyen feladatokat hoz, ha egy új motort kell beépíteni egy F1-es autóba.