Norris jóval kritikusabb volt magával szemben, már arról beszélt, hogy cserben hagyta a McLarent, amiért nem tudta hamarabb megelőzni Giovinazzit. „Túl késő volt, ez Kvjattal és Strollal szemben is pozícióvesztést jelentett, ami végül ahhoz vezetett, hogy nem szereztem pontot – mondta az Alfa Romeo hármas kanyarban történt lehagyásáról. – Kicsit feldúlt vagyok, mert sokkal több volt a versenyben.
Az autónak megvolt a tempója a pontszerzéshez, úgyhogy tulajdonképpen mindenkit cserben hagytam, biztosra kell mennem, hogy ez többet ne történjen meg.
Magamra nem vagyok különösebben büszke, a csapatra viszont meglehetősen az vagyok. Jó autóm volt, nem tökéletes, de az első tízbe kerüléshez megfelelő. Elkövettem azonban pár hibát, ami miatt ez nem sikerült."
De Ferran egyáltalán nem érezte úgy, hogy Norrisnak ostoroznia kellene magát,
és bár azt ő sem tagadta, hogy hamarabb is meg lehetett volna előzni Giovinazzit, egy első futamát teljesítő újonctól ez így is szép teljesítmény. „Nézzék, ez az első versenye – vette védelmébe Norrist a sportigazgató. – Biztos vagyok benne, hogy ha visszanézi, lesznek dolgok, amelyeket utólag jobban tudna csinálni. Ez Lando egyik nagy erőssége, képes analizálni a teljesítményét, azt, hogy mit csinál az autóban, milyen döntéseket hoz, és a többi. Az, hogy nyitott és tud önkritikát gyakorolni, olyan dolog, ami nagy hasznára lesz."