A helyzet bonyolult, mert a gyártókat valószínűleg kevéssé érdekli, hogy milyen motorral kell majd versenyezni, sokkal fontosabb lesz nekik az, hogy ez mennyibe fog kerülni nekik, és mennyit kereshetnek majd a sportban. 2021-től a jogdíjak eloszlása is alaposan változhat, valószínűleg az élcsapatok kárára, és hosszú évek óta először az idén visszaesnek az F1 bevételei is.
Az előző negyedévben a tavalyi 316 millió dollár helyett csak 13%-kal kevesebbet, 273 milliót osztottak szét a csapatok között.
„Szerintem ez akkor is így történt volna, ha a Liberty nem lenne itt – mondta Horner. – Ilyenek a körülmények. Ők most infrastruktúrát építenek, befektetnek az üzletbe. Egyszerűen más modellt követnek, Bernie (Ecclestone) idején apró volt a szervezet, csupán néhány segédje dolgozott benne. Most lett egy marketing csapat, és egy teljes személyzet, ami nyilván költségeket generál.
Horner leszögezte, hogy a Red Bullnak nincs kifogása a Liberty üzleti filozófiájával kapcsolatban, és kíváncsian várják, hogy mik a terveik 2021-től. „Ha az ember nem spekulál és nem fektet be az üzletébe, nem fog keresni rajta. A világ gyorsan változik, ezért is fontos, hogy a Forma-1-et egy szervezet működtesse.”