Még mindig nem dőlt el, hogy 2021 után milyen motorokkal váltják le a Forma-1-ben a jelenlegi, 2014 óta lévő, meglehetősen népszerűtlen hibrid turbókat. Az FIA és a Liberty Media október 31-re, a hétvégi Mexikói Nagydíj utáni keddre hívta össze a csapatokat Párizsba, hogy egyeztessenek az új technikai szabályokról, és közelebb jussanak a megoldáshoz.
Bár a fő csapásiránynak egyelőre a jelenlegi 1,6-literes, turbós formátum megtartása tűnik, de a bonyolult és drága MGU-H nélkül, és valamilyen hangosabb kiszerelésben, a motorgyártók – különösen a Mercedes és a Ferrari – tiltakoznak a technikai kihívást csorbító egyszerűsítés ellen.
A Ferrari hagyományaiban rejlő tudást és technológiát nem lehet félresöpörni költségcsökkentés címén
– szögezte le Sergio Marchionne, vállalat elnöke. – Én vagyok az első, aki elismeri, hogy a versenyzés túl sokba kerül, de nem tehetünk olyan lépéseket, amelyek ellenkeznek a Ferrari és a Forma-1 DNS-ével."