meg sem érezni, ha beletaposunk a pedálba” – nyilatkozta. A háromszoros futamgyőztes azt viszont elismerte, hogy az egyenesek utolsó negyedében tapasztalható, hogy jobban húz a motor, és belátható időn belül a fejlesztések egy mérföldkőhöz is elérhetnek. „Most arról van szó, hogy Montreal környékén kellene egy nagyobbat ugranunk, remélem akkor odacsaphatok a lovak közé, és a nyakamon is megérzem majd a G-erőket” – erősítette meg a beharangozott 35 lóerős ugrást.
Mozgalmasan alakul a Red Bull hétvégéje a pályán zajló események mellett is. Csütörtökön bejelentették, hogy technikai együttműködésbe kezdenek az Aston Martinnal, majd Christian Horner szombaton délután az elsők között kért bocsánatot a szurkolóktól a balul elsült időmérő miatt. Szerinte a döntéshozóknak feltartott kézzel el kell ismerniük, hogy törekvésük ellenére az új lebonyolítási rend nem izgalmasabb, hanem unalmas edzést eredményezett.
Horner a Mercedes által javasolt, és a Ferrarin kipróbált bukókeret ellen is szót emelt, az időmérő előtt nem sokkal pedig saját koncepciójuk látványtervét is közzétették. Ez gyakorlatilag egy kerettel megerősített, szélvédővel ellátott, és felül nyitott pilótafülke, amit a vadászrepülők ihlettek, és
a glória néven emlegetett megoldással ellentétben a kisebb testek ellen is védelmet nyújtana.
Egyelőre viszont még csak a 3D-s modellező szoftverekben létezik, ezért az FIA a másik változatot támogatja, amellyel éles kísérleteket is végeztek már.