Vágólapra másolva!
Egy spanyol újság szerint a csapat Koreában tesztelte azt a kipufogó-elrendezést, amilyet a Red Bull használ, és élesben is bevetette Felipe Massa autóján. Készülőben van a dupla DRS is.

Alig javult a Ferrari teljesítménye az előző futamokon, ezért Fernando Alonso elvesztette hónapokon át őrzött vezető pozíciót a bajnokságban. A csapat fejlesztéseinek egy része nem vált be a pályán, de a mérnökök igyekeznek mindent megtenni, hogy az utolsó négy nagydíjon az F2012 felvegye a harcot a megerősödő Red Bull-lal szemben.

A spanyol 20 Minutos című újság úgy tudja, a bírálatok ellenére az elmúlt időben sem tétlenkedtek a szakemberek, ugyanis kifejlesztettek egy olyan oldaldoboz-kipufogó-elrendezést, mint amilyet a Red Bull használ az áprilisi Bahreini Nagydíj óta. Ezt már a Koreai Nagydíjon bevetették élesben Felipe Massa autóján. A lap szerint ennek köszönhető, hogy a brazil gyorsabbnak tűnt spanyol csapattársánál. A tervek szerint a következő versenyen, Indiában Alonso autójára is felszerelik az új kipufogórendszert (amely nem teljesen azonos a több istálló által átvett, Coanda-effektusra épülő kipufogóval).

A Ferrari emellett állítólag dolgozik egy légellenállás csökkentő eszköz ("dupla DRS") kifejlesztésén, amelynek révén növelhető az autó csúcssebessége, ilyen találmánya a Mercedesnek és a Red Bullnak volt eddig, míg a Lotus csak a teszteléséig jutott el. A munkálatok a Toyota szélcsatornájában zajlanak, mert a Ferrari egysége nem működik megbízhatóan.