Vágólapra másolva!
Michael Schumacher ismét a kerekek vibrációjára panaszkodott Indiában, de ezzel együtt sem érti, hogyan kaphatott ki ennyivel csapattársától. Pedig Nico Rosberg autója már a Q1-ben megrongálódott.

Az Indiában a 12. rajthelyet megszerző Michael Schumacher Korea után zsinórban másodjára esett ki a Q2-ben, és a két héttel ezelőtti időmérőhöz hasonlóan most is a hátsó kerekek rázkódására panaszkodott. A hétszeres világbajnok számára már a kvalifikáció első etapja sem alakult problémamentesen, ugyanis beszorult a feltartása miatt később büntetést is kapó Narain Karthikeyan mögé.

"Először forgalomba kerültem, aztán az utolsó Q2-es körömben megint vibrációt tapasztaltam a gumikkal, ami szintén nem segített" - mondta a német, aki végül 8 tizeddel volt lassabb a Mercedes másik autóját vezető Nico Rosbergnél. "Ez ugyanakkor semmiképpen sem magyarázza a Nicóval szembeni lemaradásomat, meg kell értenünk ennek az okát, hogy megoldást találjunk rá."

Pedig a hetedik rajtkockát megszerző Rosberg úgy érzi, ennél jobb eredményre is képes lett volna, de számára sem alakult zökkenőmentesen a délután.

"A Q1-ben elég erősen megütöttem egy kerékvetőt, ami miatt megsérült az autóm padlólemeze, és vesztettem némi leszorító erőt az időmérő hátralévő részére" - mondta a versenyző, aki az utolsó percekben sok társához hasonlóan kénytelen volt elvenni a gázt, miután Felipe Massa a falban kötött ki a Ferrarival. "A Q3 végén éppen a leggyorsabb körömet futottam, amikor sajnos le kellett lassítanom a Felipe balesetét követő sárga zászlók miatt, így elbuktam némi időt."

Forrás: Mercedes
Forrás: Mercedes

A csapatnál szokás szerint a versenytempójukban bíznak, ami a szabadedzések eredményei alapján erősnek tűnik. "A magas üzemanyagszinttel teljesített hosszú etapjaink bíztatóak voltak a hétvége folyamán, így már alig várjuk a holnapi versenyt ezen a lenyűgöző pályán" - fogalmazott Ross Brawn csapatfőnök.