Vágólapra másolva!
Idén negyedik alkalommal az Indiai Nagydíjon is két előzési zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére, és Monzához hasonlóan ismét egymástól függetlenül működnek majd.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szerdán megerősítette, hogy az Indiai Nagydíjon két olyan pályaszakaszt is kijelöltek, ahol a versenyzők az állítható hátsó szárny segítségével próbálhatnak előzni. A Kanadai, az Európai és az Olasz Nagydíj után idén negyedik alkalommal fordul elő, hogy kettős DRS-zóna áll a versenyzők rendelkezésére, a monzai futamhoz hasonlóan ráadásul a két pályaszakaszon egymástól függetlenül lehet aktiválni az eszközt.

Az egyik előzési zóna a célegyenesben lesz, a 15-ös kanyar után kijelölt mérési pontot elhagyva a versenyzők 36 méterrel a 16-os kanyar kijárata után aktiválhatják majd a hátsó szárnyat. A másik szakasz a pálya leghosszabb egyenesében helyezkedik el, az autók közötti távolságot a hármas kanyar előtt mérik le, és az eszközt a kanyar után 510 méterrel lehet aktiválni.

Forrás: AFP