Vágólapra másolva!
Mindent bevetnek a szervezők, hogy az indiai pálya 120 ezer férőhelyes nézőtere mind a három napon megteljen.

A futamot szervező Jaypee Group bejelentette, hogy azért, hogy minden jegy elkeljen az első Indiai Nagydíjra, csökkentették egyes jegytípusok árait, és bevezették az egy napra szóló jegyeket is.

"Közel 80 ezer jegyet már eladtunk, ami felbátorít minket, figyelembe véve, hogy ez lesz az első futam ebben az országban" - nyilatkozta a Jaypee szóvivője az AFP hírügynökségnek.

Ennek ellenére a legolcsóbb jegyek kivételével még minden jegytípusból maradt hétfőre. Mivel a háromnapos jegyek nem fogytak valami jól, bevezették csökkentett áron az egy napra szóló jegyeket.

"A rajongók most már választhatnak, hogy csak egy napra mennek ki kedvezményesebb áron, ahelyett, hogy egy háromnapos jegyet vennének, ami egy kicsit magasabb árkategóriába esik" - tette hozzá a szóvivő.

Ha mégsem lesz telt ház, a szervezők nem foghatják a kis médiaérdeklődésre, mint idén a török kollégáik, mivel az indai sajtó hatalmas érdeklődéssel figyeli az előkészületeket, és mindenről beszámol. Karun Chandok, a Team Lotus indiai tartalék pilótája például elárulta, hogy az elmúlt két napban már 28 interjút adott.

Szakértők szerint az indai futam hamarosan az egyik leglátogatottabb versennyé válhat a Forma-1-ben, az egyetlen probléma, hogy nincs az országnak olyan kiugróan tehetséges versenyzője, aki ráadásul jó autóban is ülne.