Vágólapra másolva!
A futamgyőztes Button az utolsó kanyarral, Massa pedig a csúszós fehér vonalakkal volt elégedetlen a hétvégén.

A Hungaroringnek szerződése van 2016-ig a Forma-1-es Magyar Nagydíj megrendezésére, de már nagyon ráférne egy újraaszfaltozás a pályára, mivel idén is sok kritika érte a versenyzők részéről az aszfalt minőségét. Főleg nedves körülmények között volt minimális tapadás a pilóták szerint, Button szerint olyan volt, mintha jégen menne a verseny első felében, az intermediate gumikon, de szárazon is gondokat okozott az új és a régebbi aszfalt keveredése az utolsó kanyarban.

"A borítás az utolsó kanyarban más. Amikor meleg a gumid, akkor is küszködsz azzal, hogy legyen tapadás, amikor átmész rajta. Nem tudom, talán az aszfaltban lévő olaj kerül a felszínre, de a kör többi része rendben van. Amikor odaérsz, korcsolyázni kezdesz."

Button azonban a pálya biztonságával elégedett volt. "Úgy gondolom, hogy a pálya biztonsága elég jó, nem gondolom, hogy szükség lenne megkérni őket, hogy javítsanak rajta, bármilyen területen is."

Massa inkább a felhasznált festékkel nem volt kibékülve, a rajtnál a Ferrarija bal oldali kerekei pont a bokszkijáratot jelző fehér vonalon csúsztak meg. "A pálya nagyon, nagyon csúszós volt esőben, de szerintem a legnagyobb probléma a vonalakkal volt a nedves időben: úgy tűnt, hogy a festék, amit felhasználtak, olyan volt, mint a jég - teljesen csúszós volt."

"Nem használtak csúszásgátlós festéket, ez egy nagy probléma volt. Beszéltünk az FIA-val erről, amire azt mondták, hogy ez egy olyan dolog, amit jobban kellett volna felügyelniük."

Gyulay Zsolt az Autosportnak nyilatkozva elismerte, hogy szükség van a felújításra. "Ezért harcolok. Van egy tervünk, de lehetetlen hogy véghezvigyük - valamilyen formában szükségünk van az állam segítségére."

"Az újraaszfaltozás a minimum, amit el akarunk érni. Vannak tervek néhány nagyobb fejlesztésre is a következő két évben, amelyek meg fogják mutatni, hogy milyen fontos a motorsport Magyarországon."