Vágólapra másolva!
Hamilton az első két szabadedzést követően még pesszimistán nyilatkozott időmérős esélyeiről, erre szombaton kis híján az első rajtkockába kvalifikálta magát az új aerocsomagos McLarennel. Button nem találta a tapadást, de a holnapi esőben azért bízik.

Pénteken még egy másodperces hátrányban voltak a McLarenek a Ferrarikhoz és a Red Bullokhoz képest, de szombatra ez szinte semmivé foszlott - legalábbis Hamilton esetében.

"Úgy gondolom, mindannyian alábecsültük, hogy milyen jó is lesz az autó. Hatalmas eredmény a csapattól, hogy beférkőztünk a Red Bullok közé, és hogy megelőztük a Ferrarikat."

"Feltételezem, hogy a mai időmérő az egyik legjobb volt, amit valaha teljesítettem, de az biztos, hogy a legjobb ebben a szezonban. "

"Általában már eleve a határon autózol az első körödben a Q3-ban, és ha javítasz a másodikban, az csak egy tized, de itt négy tized volt. Nem igazán tudom, hol találtam ezt az időt, őszintén szólva most jól jönne egy fedélzeti kamerás felvétel a körömről, hogy visszanézzem, mert látni szeretném!"

Buttont pénteken műszaki hibák egész sora hátráltatta, szombaton pedig arra panaszkodott, hogy sem a lágyabb, sem a keményebb gumikkal nem tapadt igazán jól az autója.

"Igazából ez a tempó (Hamiltoné) számomra is bíztató, mivel azt mutatja, hogy az autó nagyobb sebességre is képes, már ha elő tudjuk hozni belőle. Ráadásul a tegnapi nap megmutatta, hogy a hosszú etapokon elég jó a tempónk, ami szintén bíztató."

"Ahogy az a Nürburgringen lenni szokott, lehet, hogy esni fog, és idén sikeresnek bizonyultam a változó körülmények között."

Martin Whitmarsh elárulta az időmérőt követően, hogy nagyon keményen fejlesztették az autót az utóbbi két hétben, és véleménye szerint az új aerocsomag meghozta a várt előrelépést.