Vágólapra másolva!
Az FIA Silverstone-hoz hasonlóan a hétvégi Német Nagydíj helyszínén is csak egyetlen előzési szakaszt jelölt ki a dönthető hátsó szárnyhoz.

Forrás: FIA

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) úgy döntött, a Nürburgringen is csak egyetlen olyan zónát jelöl ki, ahol a versenyen használható lesz az előzéshez a dönthető hátsó szárny. Montrealban és Valenciában két ilyen szakasz is volt, a szisztéma azonban egyelőre nem vált be, így legutóbb, Silverstone-ban visszatértek az egyzónás rendszerhez.

A hétvégi Német Nagydíjon a szűk, 13/14-es sikán előtti egyenesben határozták meg a DRS-zónát, melynek végén az autók 300 km/óra körüli tempóról 95 km/órára fékeznek le. Aki a 10-es kanyar bejáratánál legfeljebb egymásodperces távolságból üldözi a vetélytársát, az a 11-es kijáratánál laposabbra állíthatja hátsó szárny felső terelőlapját, ami egyben azt is jelenti, hogy a következő, jobbos törésen (a 12-es kanyaron) nyitott DRS-sel száguldhat át. Ez elégnek tűnik ahhoz, hogy megkönnyítse az előzéseket, különösen a kevésbé optimális silverstone-i zónához képest.