Vágólapra másolva!
A Sauber istálló vezérigazgatója megerősítette, továbbra is vita van a 2013-ban bevezetendő négyhengeres motorokkal kapcsolatban.

Míg az FIA a változtatások mellett foglalt állást, addig Bernie Ecclestone és a Ferrari fenntartaná a jelenlegi rendszert, vagyis továbbra is V8-as motorokat használnának az istállók. Az egyeztetések Sepangban is folytatódtak, de Monisha Kaltenborn, a Sauber ügyvezető igazgatója szerint a Sauber - mint Ferrari motorokat használó istálló - továbbra is fenntartja álláspontját, és nem kívánja egyik oldal mellett sem elkötelezni magát.

"Túl kevés az információ ahhoz, hogy dönteni tudjunk egyik vagy másik oldal mellett, az idő viszont nagyon szorít minket" - nyilatkozta Kaltenborn az Auto Motor und Sport nevű szaklapnak.

"Egyfelől támogatjuk a technikai fejlesztéseket, azonban meg kell vizsgálni, hogy ez mennyibe fog kerülni. Ezután kell megtalálni az egyensúlyt" - tette hozzá.

Malajziában a Concorde-szerződéssel kapcsolatban is folytatódtak az egyeztetések, amely 2012 után a csapatok költségcsökkentését irányozza elő. Kaltenborn ezzel kapcsolatban mindenkit óvatosságra int.

"Nem szabad elfelejtenünk, hogy mi voltunk az elsők az F1 történetében, akik csökkentettük a költségvetésünket. Nekünk a legfontosabb a csapatunk megtartása a középmezőnyben, ugyanakkor hozzá kell járulnunk a Forma-1 fejlődéséhez és csillogásának fenntartásához" - fogalmazott Kaltenborn.