Vágólapra másolva!
A Mercedes GP pilótái közül Schumacher volt kevésbé boldog a kvalifikáció után, ugyanis a legjobb tízbe sem került be.

"Problémáink voltak az állítható hátsó szárnnyal, ez sajnos meghatározta az utolsó köreimet a Q2-ben. Az autó nagyon nehezen vezethető lett, ami nagy kár, mert korábban nagyon jól működött. A teljesítmény sokkal jobb volt a szárnnyal, így természetesen használni akartuk, és azt kell mondanom, hogy a srácoknak köszönhetően sikerült előrelépnünk. Most a holnapi versenyre kell összpontosítanunk. Azzal a meggyőződéssel vágunk neki, hogy minden lehetséges" - nyilatkozta a hétszeres világbajnok az időmérő után a csapat honlapjának.

"A csapat jól tette a dolgát, és egészen a Q2-ig nagyszerű volt az egyensúly. Sajnos ezt az érzést elveszítettem a Q3-ban, amihez hozzájött a probléma a hátsó szárnnyal. Ez azt eredményezte, hogy nem tudtuk kiautózni a szükséges teljesítményt, ez elég bosszantó. Az autó többet tud, mint amit eddig kihoztunk belőle, egyelőre azonban nem tudjuk pontosan, miért nem sikerült megfelelően teljesítenünk. Ki kell értékelnünk a mai problémákat, és rá kell jönnünk, min kell javítanunk a holnapi versenyig" - tette hozzá Nico Rosberg.

Ross Brawn, csapatfőnök: Egy nagyon nehéz időmérőn vagyunk túl. Még mindig nincs eléggé összhangban az autó, ezért Nico és Michael sem tudja megmutatni, mire lenne valójában képes. Volt, amikor jól tette a dolgát, és biztosak lehettünk a helyezésben, de most túl gyakran fordul elő, hogy valami nem megfelelően működik. Nem egészen ott tartunk, ahol szerettünk volna, de továbbra is keményen dolgozunk egy versenyképesebb pozícióért. Nagy kihívást jelent a holnapi verseny, az eső és más események is új lehetőségeket teremthetnek számunkra.

Norbert Haug, a Mercedes Motorsport alelnöke: Egy kilencedik és egy tizenegyedik hely - a rajtrács hatodik sora - nem az a pozíció, amire vágytunk. A csapat keményen dolgozott, hogy megfelelően állítsa be az autót erre a hétvégére, bár még mindig van min dolgoznunk. Nico Q2-ben elért ideje több mint négytized másodperccel jobb volt, mint a Q3-ban a hátsó szárny rendetlenkedése miatt, tehát sokkal több tartalék van ebben az autóban. A KERS-ünk, amely a szabadedzés alatt is problémákat okozott, akárcsak Melbourne-ben, ezúttal megbízhatóan, jól működött. A csapatomban mindenki elég motivált ahhoz, hogy megtegye a következő lépést a fejlődéshez. Az előttünk álló feladat nagy kihívást jelent, biztos vagyok benne, hogy együtt elérjük a célunkat.