Vágólapra másolva!
A Hispania Racing Team autói nagyobb hiba nélkül teljesítették a szabadedzést, de mindkét autónál előjöttek gyorsan orvosolható elektronikai és olajnyomás-problémák. Liuzzi a két etap alatt harmincnégy, Karthikeyan huszonöt kört futott.

A nagy hőség ugyan megtette a hatását, de az autók végre működtek, és elég információt gyűjthetett a csapat a folytatáshoz.

"Jó hír, hogy Narain már 107 százalékon belül volt. Az a célunk, hogy annyit fejlesszünk, amennyit lehetséges, ez csak kemény munkával sikerülhet, ha csak panaszkodunk és sajnáltatjuk magunkat, azzal nem megyünk semmire. Vannak új fejlesztéseink, melyek remélhetőleg Törökországban már készen lesznek" - mondta Colin Kolles csapatfőnök.

"Délelőtt nem a legjobban kezdtünk, sok időt vesztettem, mert gond volt az olajnyomással. Az egyensúly rendben volt, most próbáljuk kitapasztalni, hogyan viselkedik az autó. Sok tennivalónk van még vele, de nem panaszkodunk, hanem megpróbáljuk kihozni a helyzetből a legjobbat" - nyilatkozta Narain Karthikeyan.

"Kemény gumikkal kezdtünk, de nem tudtunk sokat menni, mert egy csomó időt töltöttünk az aerodinamikai egyensúllyal, hogy megismerjük az autó viselkedését. Az erőátviteli rendszerrel is voltak gondok, de ezeket délutánra megoldottuk, utána pedig a gyújtással voltak gondok. Sajnos nem tudtunk eleget autózni, mire újra a pályára mehettünk, nagyon sokan voltak fent, és nem tudtuk eléggé kitapasztalni a gumikat" - tette hozzá Vitantonio Liuzzi.

Forrás: Hispania Racing