Vágólapra másolva!
Ralf Schumacher, a Williams-BMW német versenyzője kijelentette, még bátyja visszavonulása előtt szeretne világbajnok lenni. A Renault is előrukkolt egy bejelentéssel, a franciák állítólag 900 lóerős motort építettek.

Ralf Schumachert Forma-1-es pályafutása során már sokan kritizálták, mondván, csak bátyja sikereinek köszönhetően került be a száguldó cirkuszba, vannak nála sokkal jobb pilóták is. A Williams versenyzője ennek megfelelően kétségbeesetten próbál megfelelni az elvárásoknak, igazán komoly eredményt azonban eddig nem sikerült letennie az asztalra. Ennek a sikertelenségnek szeretne (legkorábban a következő szezonban) véget vetni, a világbajnoki cím a célja. De nem akárhogy akar ám az első lenni, számára csak akkor ér valamit a siker, ha bátyja is a legyőzöttek között van.

"Úgy akarom megnyerni a világbajnoki címet, hogy Michaelt is legyőzöm" - mondta a 27 esztendős pilóta a Sport Bild című hetilapnak. "Nem akarom majd azt hallani, hogy csak azért nyerhettem, mert bátyám már visszavonult az aktív versenyzéstől, a világbajnoki cím csak akkor ér valamit, ha Michael ellen szerzem meg, nem pedig az uralkodása után."

Ralf Schumacher 2003/sport/f-1/20030211ralf.htmlRalf Schumacher Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=25949Ralf Schumachernek agyára mennek a szomszédok/sport/f-1/20021210ralf.html

Az eleddig négy futamgyőzelemig, s 20 dobogós helyezésig jutó Ralf azt üzeni bátyjának, maradjon még néhány évig a Forma-1-ben, s hosszabbítsa meg szerződését a Ferrarival. Ugyanakkor idén még nem számol a világbajnoki címmel, ahhoz nem érzi elég erősnek sem magát, sem a Williamst. "A Ferrari idén is bombaerős lesz, az első futam csak kisiklás volt" - véli az ifjabbik Schumacher, aki az idénynyitó Ausztrál Nagydíjon a kissé csalódást keltő nyolcadik helyet szerezte csak meg. "Mi sem lehetünk elégedetlenek, ismét a mi motorunk a legerősebb, megbízhatóságban viszont van még mit fejlődnünk."

A Williamst érintő hír még, hogy a Renault bejelentette, elkészült új, 900 lóerős erőforrásával, amelyet legkésőbb a július 6-i Francia Nagydíjon vet majd be. A szuperkönnyű, tízhengeres motortól sokat várnak a francia gyárban, s felvették a kapcsolatot Frank Williams csapatfőnökkel is. A svájci Blick értesülései szerint a szekember már tárgyalt is Párizsban a Renault főmérnökével, Patrick Fauréval, s szó esett egy esetleges megállapodásról is. Ami az egyezség mellett szól, hogy a Renault korábban négyszer segítette világbajnoki címhez a Williamst, ami viszont ellene, hogy a franciák bizonyosan nehezen viselnék, ha gyári csapatukat megelőzné Sir Frank Williams együttese. No meg a BMW-ről sem szabad elfeledkezni, amely hosszú távú szerződést szeretne kötni az angol istállóval.