Vágólapra másolva!
Költségkímélési szándékkal újabb radikális változásokat vezetnek be a március 9-én kezdődő Forma-1-es világbajnokságban, illetve hosszú távon befolyásolják új szabályokkal a versenyautókkal kapcsolatos kiadásokat.

2003-tól életbe lépő szabályok:
- tilos a rádiós kapcsoltattartás a pilóták és a csapatok között
- tilos a tartalékautó használata
- tilos a szombati időmérő edzés és a vasárnapi futam között módosítani az autón
- tilos a kipörgésgátló, a rajtot segítő elektronikus rendszer és a teljesen automata sebességváltó használata
- tilos a kétirányú telemetria használata

2004-ben életbe lépő szabályok:
- kötelező a szabványos fékrendszer használata
- kötelező a szabványos hátsószárny használata
- kötelező a hosszú távon "életképes" alkatrészek használata

2005-ben életbe lépő szabály:
- egy motornak legalább két versenyt ki kell bírnia

2006-tól életbe lépő szabály:
- egy motornak legalább hat futamot ki kell bírnia