Vágólapra másolva!
A Forma-1-es szállító esőgumijai jelentősen elmaradnak a rivális Bridgestone-éitól, épp ezért rohamos fejlesztésbe kezdtek a franciák; öntözőrendszerrel ellátott pályát készítettek maguknak.

A Ferrari Fioranóban már használja a "locsolós" rendszert a Bridgestone épülésére, most a Michelin építette meg a magáét a Paul Ricardon. A számítógép vezérelte slaug bármilyen hevességű esőt pontosan szimulál, 315 szórófej segítségével.

Bár a pálya minden csapat számára nyitva áll, a michelinesek közül egyedül a Toyota tesztel rajta rendszeresen, tehát a francia cégnek jobban ki kell majd használnia a létesítményt.

A Forma-1 reformjáról...http://forum.origo.hu/forum/forum?act=show&fid=48061michelinf1.comhttp://www.michelinf1.com/index.jsp

Forma-1-es visszatérése óta a Michelin nem tudja felvenni a versenyt a Bridgestone intermediate és esőgumijaival. A jövőre életbe lépő új szabályok minden versenyre csak egy típusú esőgumit engedélyeznek a szállítóknak, ezért még inkább szükség lesz minőségi abroncsokra.