Vágólapra másolva!
A Francia Forma-1-es futam után egy héttel kerül megrendezésre a Német Nagydíj - már tét nélkül, az átépített Hockenheimringen. Egy hét, és a mezőny háromhetes nyári vakációra indulhat, mielőtt megérkezne a számunkra oly fontos Hungaroringre, a Magyar Nagydíjra. Egy valaki biztosan nagyon boldogan tölti majd a szabadságát, s ez nem más, mint Michael Schumacher, akit pár napja avattak ötödszörre is világbajnokká.

Forrás: ORIGO


Quick Nick máris nosztalgiát érez a régi pálya iránt
Fotó: Amber PR


Németország gazdag tradíciókkal rendelkezik az autóversenyzés terén. Hockenheim a németek ringje, s így bár Michael Schumacher sikere már bebiztosított, a lelátók sok színben fognak virítani, hiszen sok helyi szív a német pilótákért, így Nick Heidfeldért és Heinz-Harald Frentzenért is dobog. Utóbbiért különösen, hiszen nem tudni, hogy mi lesz a sorsa a kedvelt pilótának. A hírek szerint talán a ralivébén próbálja ki magát fordos színekben. Ki tudja, talán ott több babér terem számára.

Ami a Williams-csapatot illeti, nyolc Német Nagydíj-győzelemmel büszkélkedhet (1991-1993 között zsinórban nyerte a futamot). Nagyszerű emlékei vannak a BMW motorsport igazgatójának, Gerhard Bergernek is a futamról, hiszen 1997-ben, mikor még aktívan versenyzett, s amikor már nagyon sokan leírták, mesterhármast ért el: megszerezte a rajtelsőséget, leggyorsabb kört futott, majd megnyerte a versenyt. Utoljára Forma-1-es pályafutása során.


Forrás: Amber PR


Rubinho első győzelmét aratta Németországban
Fotó: Amber PR


A stadion-szakasz kivételével teljesen átépített hockenheimi ring már nem az az extrém pálya, mint egykor volt, így másfajta kihívást jelent a Forma-1-es mezőnynek. "Ha ránézek az új hockenheimi pályára, egy kicsit elszomorodok. Azt legalább elmondhatom, hogy én voltam a régi pálya utolsó győztese, s ezt senki nem veheti el tőlem. Az új pálya azonban nagy előrelépést jelent, s még mindig vannak rajta előzési lehetőségek. Azt gondolom, hogy Hockenheimet még mindig a gyors pályák közé sorolhatjuk" - nyilatkozta az ifjabb Schumacher.

A Francia és a Német Nagydíj közötti időszak híre Jenson Button leigazolása a BAR csapathoz. 2003-ban Jacques Villeneuve társa lesz a csapatnál. Button négyéves szerződést írt alá a brackleybeli csapattal, amelyből két évet biztosan a csapatnál tölt, s ezután a csapatnak opciója van a brit pilótára további két évre.

A Williams mellett ugyancsak nagy elánnal készül egy másik angol óriás, a McLaren is. A wokingiaknak ráadásul szintén német motorszállítójuk van, a Mercedes révén.